P R O F I L

itrim

  2012-03-23 | 13:55:00 | Kost & Träning | 0 kommentarer
Som ni kanske förstod av föregående inlägg har jag beslutat mig för att ändra mina kost & motionsvanor. Ända sedan jag gick i lågstadiet har jag haft problem med vikten och jag har så att säga alltid haft några kilo extra. Vikten har påverkat min kroppssyn och detta har så klart haft en negativ inverkan på mitt liv. T.ex. så var idrotten i skolan en mardröm under högstadiet! Mycket har blivit lättare nu eftersom jag jobbat med mina "problem" men de senaste åren har jag på grund av flera olika orsaker gått upp ännu mer i vikt. Därför känner jag nu att jag av ett rent hälsomässigt perspektiv bör försöka gå ner i vikt. Det kommer bli tufft, det vet jag! Men för att få en knuff i rätt riktning har jag börjat med Itrims VLCD (Very Low Calorie Diet) produkter. Mer om dem kan ni läsa på itrims hemsida.

Jag hoppas, hoppas, hoppas att jag ska lyckas! Om ni vill följa med i min viktnedgång kan ni följa den i min nya kategori: Kost & träning. Är ni fler där ute som försöker eller planerar gå ner i vikt? Varför inte hjälpa och stötta varandra! Det är alltid lättare att klara något när man har stöd av andra.

A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback